Bitwa o ulgi ostatecznie rozwiała złudzenia co do pragmatyzmu nowej kongresowej większości. Po przejęcia Kapitolu, republikanie okopali się na pozycjach wyznaczonych przez Partię Herbacianą, tak skrajnych, że dla zwykłego Amerykanina stanowiących margines polityki. Odrzucali każdą propozycję prezydenta, choćby zgodną z ich własnym programem. Odmawiali dyskusji nad wszelkimi projektami, które mogłyby pomóc klasie średniej zamiast najbogatszym. A kiedy nie mieli już innej możliwości manewru, podczepiali do projektów poprawki o budowie naftociągów czy podwyżkach norm zanieczyszczenia środowiska, gotowi w imię ideologi uśmiercić najbardziej sensowną ustawę. Do opamiętania zmusili ich dopiero starsi koledzy z Senatu, wystraszeni, że zniesienie ulg będzie równoznaczne z wręczeniem Obamie kluczy do Białego Domu na następne cztery lata.
Pogrobowcy „konserwatywnej rewolucji” Newta Gingicha tak dalece zapędzili się w kozi róg, że prezydent nie musiał nawet przesuwać figur na szachownicy. Poszedł z psem na świąteczne zakupy, a republikanie sami dali sobie szacha i mata. Patologiczną obstrukcję radykałów skrytykowali nie tylko John McCain, Karl Rove i redakcja konserwatywnego „Wall Street Journal”. Doszło do tego, że poparcie dla stanowiska izby niższej cofnął szef republikańskiej mniejszości w izbie wyższej – Mitch McConell. Miejmy nadzieję, że zapowiadane negocjacje w sprawie przedłużenia ulg na kolejne 10 miesięcy poprowadzi bardziej rozsądna reprezentacja GOP niż grupa członków z ramienia Partii Herbacianej.
“Jak to na wojence ładnie, (bis)
Kiedy ułan z konia spadnie. (bis)
Koledzy go nie żałują,
Jeszcze końmi potratują.
.......
Dokopac Amerykanom jest dzis w swiecie “trendy”.....
Dokopac Reps to juz szczyt marzen…..
Moze by tych psubratow z Congresu wyslac na jakis oboz re-edukacyjny w Chinach…..
“Mitch McConell. Miejmy nadzieję, że zapowiadane negocjacje w sprawie przedłużenia ulg na kolejne 10 miesięcy poprowadzi bardziej rozsądna reprezentacja GOP niż grupa członków z ramienia Partii Herbacianej.”
“Protestantow” z Wall Street?
Moze i Republikanie nie mieli racji. Ale wszystko lepsze niz Obama. Ktorego umiejetnosci polityczne, sprowadzaja sie, jak sluszna Pan Redaktor zauwazyl, do wyprowadzania psa
Panie Piotrze - Pan nawet nie probuje ukryc swej fanatycznej wiary we wszystko, co O. robi i mowi. Co za ton, co za jezyk….
Tu nawet nie ma co komentowac, skoro przedluzenie ulg podatkowych NA 2 MIESIACE! - bezsensowne z ekonomicznego punktu widzenia - nazywa Pan zwyciestwem. Zwyciestwem dla partii, czy zwyciestwem dla kraju, Panie Piotrze?
Pomyslalby czlowiek, ze na dzien przed wigilia dziennikarz postara sie napisac cos bardziej swiatecznego.
Panie Piotrze - skoro mowimy o zwyciestwach.
Kolejne zwyciestwo O.! Jeszcze nigdy w historii dlug USA nie wynosil $15,123,841,000,000. Wiecej niz GDP. Niechze Pan skresli pare gladkich slow, jak to nasz prezydent bije rekordy tez i na tym polu. Prosze Pan o to juz od kilku tygodni. No i oczywiscie, jak ta sprosna Tea Party stara mu sie w tym procesie w ohydny sposob przeszkadzac marginesujac sie z dnia na dzien.
Hej George, sęk w tym, że Zet i TVN tylko za taką postawę płacą Milewskiemu, więc się chłopina przez lata nauczył odpowiednio składać myśli… jak auto-mat ![]()
A za dwa miesiące jak już nie przedłużą na kolejne dwa miesiące, to nowego wpisu na blogu po prostu nie będzie.
Gigantyczny dług publiczny zostawił George W. Bush szastający pieniędzmi z dezynwolturą, której nie dorównał żaden demokrata w historii. Bzdurna wojna pochłonęła bilion dolarów (trylion po amerykańsku). Rządowa biurokracja wzbnogaciła się o mamuta w postaci Departamentu Bezpieczeństwa Krajowego. A republikanie na Kapitolu skwapliwie podpisywali wszystkie weksle tego Utracjusza. Jak długo można wciskać ludziom kit o fiskalnej dyscyplinie prawicy i jej niechęci do pasienia rządu? Trzymajmy się faktów, a nie schematów myślenia, które już od dawna są tylko pobożnymi życzeniami. Obama nie szasta, natomiast podczas kryzysu zawsze maleją podatki, a rosną świadczenia społeczne, zaś niedobory strukturalne to skutek starzenia się społeczeństwa czyli pęcznienia wydatków na programy emerytalne. Przyjdzie ożywienie gospodarcze i wyrówna. Poza tym republikanie mieli okazję się wykazać. Dostali superkomisję i co???
Zgadzam sie z powyzszym opisem do momentu “Obama nie szasta…” Uzurpator obiecal zakonczenie wojen Busha, ale nadal je kontynuuje. Sklamal. Nie wspomne o zmarnowaniu (“wyszastaniu”) bilionow na stymulus gospodarczy, ktory mial zmniejszyc bezrobocie. Uzurpator oklamal i oszukal swoich wyborcow udowadaniajac tym samym, ze niczym sie nie rozni od Busha.
Jedynym kandydatem bedacym dzis stanie uratowac Ameryke przed finansowa katastrofa i ozywic gospodarke jest Ron Paul, ktorego nienawidza zarowno pro-demokratyczne media (presstytutka z CNN wygrzebuje stare, dawno wyjasnione juz “kontrowersje” na tle rasowym http://www.youtube.com/watch?v=_zp6A-l-TwE) jak i republikanski establishment (http://www.youtube.com/watch?v=iGPDTkeYjFs). Jesli obie partie tak nie nawidza Rona Paula, to oznacza to, ze facet proponuje cos wlasciwego i dobrego.
.
Zeby lepiej zobrazowac fakt, jak bardzo republikanscy betoniarze obawiaja sie zwyciestwa Paula przytaczam jeszcze raz bardzo wazna informacje na temat wprowadzenia przez nich nowego (chytrego) sposobu eliminacji wylaniajacego sie zwyciezcy w przypadku gdyby okazal sie nim kandydat, ktorego wladze partyjne nie akceptuja. Oto pobieznie tlumaczone streszczenie:
.
Nowe przepisy czynia mozliwym kradziez nominacji kandydatowi, ktorego nie lubi republikanski establishment (aka beton - narod z partia, partia z narodem)
http://www.infowars.com/the-new-republican-primary-rules-make-it-possible-for-the-republican-establishment-to-steal-the-nomination-from-a-candidate-they-don’t-like/print/
.
Wiekszosc pierwotnych wyborow republikanskich bedzie teraz zbieralo delgatow z poszczegolnych stanow uzywajac systemu proprcjonalnego zamiast dotychczasowego “zwyciezca zabiera wszystko”. W wyrownanym wyscigu moze to doprowadzic do sytuacji, ze zaden z kandydatow nie osiagnie wymaganej wiekszosci glosow (50%), co uniemozliwi jednoznaczny wybor zwyciescy ze wzgledu na rozproszenie glosow. Ponadto ciagle istnieje mozliwosc przylaczenia sie do wyscigu o prezydenture “nieznanych” jeszcze kandydatow, ktorzy jeszcze bardziej wprowadza zamieszanie i rozrzedzenie glosow. W takiej sytuacji dojdzie do tzw. “konwencji brokerskiej”, gdzie delegaci z pierwotnym zobowiazaniem glosowania na swojego zwyciezkiego kandydata zostana z niego “zwolnieni” i uprawnieni do zmiany sojuszu z innym, i wtornego glosowania. Ta “swoboda” wyboru umozliwi wybranie (wlasciwego) zwyciezcy.
.
OK, jak wiec bedzie to wygladalo w praktyce?
W przypadku kiedy Mitt Rombama bedzie mial znaczaca przewage juz wczesniej, to nie mieszamy sie do gry. Jesli jednak Ron Paul bedzie wykazywal sile juz na poczatku wyscigu, to establishment bedzie robil wszystko aby doszlo do konwencji brokerskiej (co za whooje). Dlatego w zaleznosci od rozwoju sytuacji beda podrzucac coraz to nowych kandydatow w celu rozproszenia uwagi i czastkowego odebrania glosow wszystkim uczestnikom tak, aby zaden nie uzyskal tej 50%-towej przewagi przed konwencja. Taka sytuacja osmieli tez wszystkich do dluzszego udzialu w wyscigu niz mialo to miejsce do tej pory (otumaniajaca Soap Opera dla ubogich i bezczelne sprzeniewierzanie sie woli wyborcow. Byly Gubernator stanu Minnesota, Jesee Ventura, ma racje mowiac, ze ten dwupartyjny system polityczny jest juz zgnily do szpiku kosci, bo obie skorumpowane partie sa odpowiedzialne za obecny stan panstwa. Jedna niszczy go przez “welfare” a druga przez “warfare”).
(odczyt 6:00-7:44 - http://www.youtube.com/watch?v=zhoXPJZAUn8)
.
Jesli wiec dojdzie do konwencji brokerskiej, to republikanie moga skonczyc ten kampanijny cyrk z wyborem kandydata, ktory (teoretycznie) nie bedzie nawet bral udzialu w wyscigu…
==============================
Aby zrozumiec dlaczego Obama zdradzil swoich wyborcow, nalezy wysluchac ponizszego wywiadu z amerykanskim dziennikarzem zydowskiego pochodzenia (Bruno patrz, nastepny antysemita
), ktory wyjasnia w jakich okolicznosciach, gdzie i kiedy Obama sprzedal sie lobby izraelskiemu AIPAC, co otworzylo mu droge do zdobycia przezydentury i kontynuacji wojen Busha w interesie Izraela.
.
Jak Syjonizm przeniknal do USA
http://www.youtube.com/watch?v=c8jfE1XjgaM
.
Wywiad z amerykanskim Zydem (Mark Bruzonsky) - znawca i dziennikarzem - ktory byl kluczowym czlonkiem pokojowej inicjatywy Izraelsko-Palestynskiej w latach 80-tych i ktory odbyl spotkania z bylym prezydentem Egiptu Anwarem Sadatem oraz palestynskimi urzednikami.
W tym unikalnym wywiadzie programu Autograf z Press TV, Bruzonsky mowi na temat wyzwan i straconych mozliwosci, ktorych byl swiadkiem z pierwszej ręki, o tym jak syjonistyczne grupy przeniknely amerykanska polityke, instytucje i organizacje.
W dalszej czesci wyjasnia on konkretny czas i dzien kiedy Obama sprzedał sie lobbystom z AIPAC (American-Izrael Public Affairs Committee), i jak to prezydent Obama nigdy nie odwazylby się sprzeciwić syjonistycznej twierdzy jaka jest izraelskie lobby w USA.
Krotka prywatna rozmowa z zydowska baletnica Rahm’em Emanuelem (podwojnym obywatelm; Izraela i USA) zalatwila wszystko http://www.youtube.com/watch?v=TP7fr5r81XA).
http://www.texemarrs.com/images/rahm_ballet_01.jpg
Ja zastanawiam sie wobec tego dlaczego nie ma wymogu posiadania jedynie obywatelstwa amerykanskiego do reprezentowania wyborcow w Kongresie i w ogole na jakichkolwiek stanowiskach rzadowych. Podwojne obywatelstwo w tym przypadku daje najwyrazniej mozliwosc wystepowania w charakterze wilka w owczej skorze i wyglada na dzialanie zamierzone.
Pkt. 1 - Bushowi nie dorownal zaden demokrata w historii wzgledem “szastania pieniedzy”. Blad.
F.D. Roosevelt wydawal pieniadze publiczne jak “drunken sailor”. Pod tym wzgledem byl najgorszym prezydentem w historii USA. W latach 1933-1945, z malym wyjatkiem w 1938, wydatki zawsze, czesto dwukrotnie, przekraczaly wplywy podatkowe.
Oto odpowiednie tabele - http://www.whitehouse.gov/sites/default/files/omb/budget/fy2012/assets/hist.pdf (strony 21-23).
Obama tez “szastal” bardziej niz Bush. W kazdym roku budzetowym za kadencji O. deficyt wynosil 1,2-1,6 biliona, czyli polowe lub 2/3 wplywow podatkowych. Bush osiagnal ten poziom deficytu tylko raz - w ostatnim roku swej prezydentury (te same tabele).
Pkt. 2 - co do “republikanow podpisujacych skwapliwie weksle Utracjusza” chcialbym przypomniec, ze od 2006 r. to demokraci mieli wiekszosc w Izbie Reprezentantow, nie republikanie. Od 2008 r. demokraci mieli wiekszosc w obu izbach. W Senacie mieli 60 glosow, czyli filibuster. To demokraci wiec, szczegolnie w House Ways & Means Committee byli tymi, ktorzy weksle podpisywali. Blad, again.
Pkt. 3 - “Obama nie szasta a podczas kryzysu zawsze maleja podatki”. Prosze zauwazyc, ze podane powyzej tabele pokazuja, ze w latach 2009-2011 wplywy z podatkow utrzymywaly sie na tym samym poziomie - 2,1 biliona dolarow. Nie malaly, jak Pan pisze. Blad, yet, again.
Wplywy podatkowe zmalaly jedynie w ostatnim roku kadencji Busha - o 400 mld dolarow, z 2,5 do 2,1 bil. (patrz tabela).
Pkt. 4 - Nie bede dyskutowal definicji “bzdurnych wojen”, ktore Pan przedstawil. Trudno bowiem tlumaczyc powody wszczynania i prowadzenia wojen czlowiekowi nie akceptujacemu wojny w Afganistanie gdy prowadzi ja Bush, a usprawiedliwiajacemu jej prowadzenie, gdy ster przejmuje Obama.
Pkt. 5 - faktem jest, ze w ostatniej dekadzie republikanie byli partia Wielkiego Rzadu. To jednak aberacja historyczna, ktora teraz staraja sie naprawic. Glowna role w obcinaniu Wielkiego Rzadu odgrywa najbardziej dynamiczne skrzydlo Partii Slonia - Tea Party. Pan, Panie Piotrze, rzuca jednak na nia gromy z lewa i z prawa kiedy tylko nadarzy sie okazja, obnazajac swoje schizofreniczne i dwulicowe patrzenie na polityke w USA.
Pkt. 6 - w superkomisji, o ktorej Pan pisze zasiadala rowna liczba demokratow i republikanow. Zdrowy rozsadek i fairness nakazuja, aby obwiniac obie strony. Pan jednak juz dawno dal sie zaprzasc do wagonu demokratow, zalozyl konskie okulary i widzi tylko to, co chce widziec…
Riposta warta autora.
—-
Zeby nie zaczynac swiat na nucie konfrontacyjnej przesylam link z Sistine Chapel -
http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html
Merry Christmas Everyone.
“Pkt. 4 - Nie bede dyskutowal definicji “bzdurnych wojen”, ktore Pan przedstawil. Trudno bowiem tlumaczyc powody wszczynania i prowadzenia wojen czlowiekowi nie akceptujacemu wojny w Afganistanie gdy prowadzi ja Bush, a usprawiedliwiajacemu jej prowadzenie, gdy ster przejmuje Obama.”
Jak bylem mlody, to to sie nazywamo ‘dialektyka marksistwska”.
A kiedy ja usprawiedliwiałem jakąkolwiek wojnę? Proszę o cytat – archiwa blogu stoją otworem. Od końca 2002 roku, kiedy Bush zaczął planować inwazję na Irak, do końca 2011, gdy Obama spełnił nareszcie obietnice wyborcze, konsekwentnie krytykowałem działania USA wokół Iraku a potem w nim. Pozwolę sobie zacytować ostatnią korespondencję na ten temat:
„Sekretarz obrony USA, Leon Panetta oficjalnie zakończył wojnę w Iraku. Na lotnisku w Bagdadzie odbyła się skromna ceremonia, której głównym punktem było spuszczeniem amerykańskiej flagi.
Zginęło sto dwadzieścia tysięcy ludzi w tym blisko cztery i pół tysiąca Amerykanów. Setki tysięcy zostały kalekami. Podatnicy zapłacili za obalenie Saddama Husseina ponad osiemset dwadzieścia miliardów dolarów. Beztroscy politycy zapowiadali, że Irakijczycy będą witać wyzwolicieli kwiatami. Po dziewięciu latach nadal nie ma Irakijczyków. Szyici nienawidzą z wzajemnością sunnitów, a jednych i drugich nienawidzą z wzajemnością Kurdowie. Skorumpowany rząd jest bezsilny wobec ugrupowań paramilitarnych. W wyniku zamachów ginie dziesięć osób dziennie. Cudzoziemcy czują się bezpiecznie tylko za fortyfikacjami. Nawet ceremonia zakończenia wojny odbyła się w zamkniętym pomieszczeniu. A dla Iranu to nie koniec, tylko początek.
Za Busha krytkowałem też „wojnę” w Afganistanie czyli posłanie tam garstki sił specjalnych, która nie miała szans nic zdziałać, i stanowiła wyłącznie alibi do uderzenia na Irak. Bush olewał Afganistan. Od początku planował obalenie Husseina (który chciał zabić jego tatę) i położenie łapy na irackiej ropie. Obama mógł tylko posprzątać bajzel zostawiony w Iraku przez poprzednika, co też zrobił. A jeśli chodzi o realizację głównego celu wojny afgańskiej, to przepraszam, ale kto zabił bin Ladena? Bush?
I znowu, wszystko ladnie do czasu ” Obama mógł tylko posprzątać bajzel zostawiony w Iraku przez poprzednika, co też zrobił. A jeśli chodzi o realizację głównego celu wojny afgańskiej, to przepraszam, ale kto zabił bin Ladena? Bush?”
Uzurpator niczego w Iraku nie posprzatal, zostawia taki sam bajzel jaki zastal.
Iraq’s Prime Minister Nouri al-Maliki threatens to replace Sunni ministers
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/iraq/8971207/Iraqs-Prime-Minister-Nouri-al-Maliki-threatens-to-replace-Sunni-ministers.html
Iraqi PM calls for increased security after bomb blasts kill at least 60
http://wireupdate.com/iraqi-pm-calls-for-increased-security-after-bomb-blasts-kill-at-least-60.html
.
Tu chodzi teraz o przegrupowanie wojsk przed kolejna inwazja, tym razem na Syrie i Iran przez Pokojowego Nobliste. Czy slychac cos, ze zolnierze wracaja do domu na swieta? Nie. Spedza pewnie wigilie w Kuwejcie.
(18:53 15 grudnia 2011 @ http://www.dziennik.com/wiadomosci/artykul/wojna-w-iraku-oficjalnie-zakonczona)
.
Jesli chodzi o “zabojstwo” Bin Ladena, to sprawa jest stara i tak naprawde nikt z nas nie wie nic. Problem ten wyjasnia bardzo ladnie sam byly czlonek NavySeals oraz byly Gubernator stanu Minnesota - Jesee Ventura. To, ze Laden nie zyje jest pewne, ale to kiedy dokladnie umarl, nie. Moglo do tego dojsc juz dziesiec lat temu na skutek choroby nerek, ktorej dalszy rozwoj (wg lekarzy) nie dawal mu rokowan na przezycie nastepnych kilku lat…
(odczyt 8:00 - 11:10 http://www.youtube.com/watch?v=zhoXPJZAUn8
Teraz, tzn. trzy miesiace po oficjalnym “zabojstwie” Ladena przez zolnierzy NavySeals i blyskawicznym pochowku jego “zwlok” w oceanie, ich helikopter zostaje wygodnie zestrzelony w Afganistanie przez “Talibow” (oczywiscie, urzednicy informuja nas, ze nie zgineli w nim ci ktorzy “zabili” Ladena tylko inni
http://www.nytimes.com/2011/08/07/world/asia/07afghanistan.html?_r=1&pagewanted=print). Ale my mamy tylko w to uwierzyc, tak samo jak w nieistniejaca BMR w Iraku wcisnieta nam przez Busha. A moze ktos z tych chlopakow chcial cos powiedziec, tak jak Patt Tillman planowal o swojej “misji szerzenia demokracji narkotykowej” w Afganistanie, ktory zostal uciszony przez “przyjazny ogien”
(odczyt 4:00 http://www.youtube.com/watch?v=mPUsi8gEol4)
Wg autopsji przeprowadzonej przez lekarzy dostal trzy kule w glowe z odleglosci 10 yardow…
Wg Ventury kazda misja NavySeals jest tak tajna, ze my nigdy nie dowiemy sie prawdy o tym co faktycznie mialo miejsce w Pakistanie podczas “zabojstwa” Ladena przez… Obame (sic).
Bush to zawsze Bush jest, nigdy nie zawiedzie,
chocbys wlasnie w domu pastwil sie nad sledziem.
.
Spokojnych i radosnych Swiat Bozego Narodzenia zycze wszystkim.
W Nowym Roku swiatu zycze pokoju i schwytania bosonu Higgsa. I wiele przedwyborczych uciech na forach i dworach.
W takim razie musze oglosic bezwarunkowa kapitulacje na wszystkich frontach z przerwaniem ognia o 2400. W ramach reparacji wojennych prosze przyjac te piekna swiateczna piosenke:
http://www.youtube.com/watch?v=rovMsvCNy1I&feature=youtube_gdata_player
Prosze bardzo… Stanowe szumowiny republikanskie z Iowa juz strasza niepotwierdzonymi zapowiedziami o “planowanych rozruchach” czy “atakach komputerowych hakerow” podczas prawyborow 3 stycznia 2012 i dla “bezpieczenstwa” chca przeniesc liczenie glosow w “nieznane miejsce”. http://www.politico.com/blogs/burns-haberman/2011/12/iowa-gop-moving-votecount-to-undisclosed-location-108812.html
.
Robia dokladnie to czego uczyl ich wujek Stalin, ktory powiedzial:
“Uważam, że to nie ma znaczenia, kto i jak będzie głosować w partii, ale najważniejsze jest to, kto i jak będzie liczyć głosy.”
(”Я считаю, что совершенно неважно, кто и как будет в партии голосовать; но вот что чрезвычайно важно, это кто и как будет считать голоса.” http://pl.wikiquote.org/wiki/Józef_Stalin#Cytaty_przypisywane)
.
I zeby bylo jasne dla moich adwersazy; absolutnie nie popieram tego zagrania, nawet jesli zwyciezca okaze sie Ron Paul. Zabezpieczyc odpowiedznio budynek i aresztowac kazdego kto bedzie zaklucal porzadek, ale nie ukrywac procesu liczenia glosow. W przeciwnym razie da to pozywke dla “teoretykow konspiracji” z calego spektrum politycznego.
==============================================================
************************* RON PAUL 2012 ******************************
==============================================================
.
“There Will Never Be Another Ron Paul in Human History.”
http://www.youtube.com/watch?v=O176h7e_rLI
.
How Ron Paul Would Defend America
http://www.youtube.com/watch?v=uIu0CeVspjI
.
Ron Paul Is The Only Presidential Candidate Who Gets It
http://www.infowars.com/ron-paul-is-the-only-presidential-candidate-who-gets-it/print/
Dowod na historyczne ustawianie wynikow prawyborow w Iowa przez tamtejszych republikanow…tym razem przeciwko Ronowi Paulowi
.
1) Pt.1 PROOF Rigged Election - Watch the Vote 2012 - Iowa Caucus
http://www.youtube.com/watch?v=GeggPSL3gQs
Jim Candit Jr. z http://www.watchthevote2012.com omawia na czym polegaly poprzednie oszustwa. Podczas kampanii prezydenckiej w 1996 roku establishment GOP faworyzowal na prezydenta Senatora Boba Dole’a. Jednym z jego rywali byl wtedy niechciany (jak dzis Paul) Pat Buchanan. Jego lokalni zwolennicy i aktywisci z Dubuque County, ktorzy obserwowali tam wybory udowodnili, ze 13% glosow z tego powiatu zostalo tamtego wieczoru skradzione (zmienili po prostu liczby z 870 na 757) Buchananowi poprzez bezczelna zmowe stanowej GOP i Serwisu Informacyjnego Wyborcy (VNS - Voter News Service, bedacego w tamtym czasie wlasnoscia stacji telewizyjnych ABC, CBS, NBC, CNN i serwisu informacyjnego AP wire; FOX News rozpoczal wtedy dopiero swoja dzialalnosc i stal sie wspolwlascicielem VNS w 1998 roku; w 2003 roku VNS zmienil swoje imie na Narodowa Pule Wyborcza (National Election Pool) aby ochronic winnych po publikacji kontrowersyjnych/mylnych prognoz podczas wyborow w 2000 i 2002 roku.
Tak czy inaczej, w 1996 roku zwolennicy Buchanana monitorowali tylko 41 punktow wyborczych w tym powiacie. Nikt jednak nie obserwowal wyborow w 1860 punktach wyborczych w pozostalych 99 powiatach.
Taka sytuacja pozwolila na odpowiednie powiadomienie VNS przez lokalne republikanskie szumowiny z Iowa o wygranej Dole’e i rozejscie sie do domow. Pozniejsze domagania sie obywateli o wyjasnienia takiego wyniku byly (i do dzis sa) blokowane przez obie instytucje.
Wiecej informacji na temat tego oszustwa na stronie:
http://www.votefraud.org/chronicles_house_without_doors.htm
.
2) Pt.2 PROOF Rigged Election - Watch the Vote 2012 - Iowa Caucus -FOR RON PAUL!
http://www.youtube.com/watch?v=3GxqWqKH8fg
Tutaj Ron Paul odpowiada w 2008 roku na telefon wyborczyni z Los Angeles, Cathy Ornstein, zatroskanej problemem oszustw wyborczych i mozliwosci przedstawienia przez Rona Paula w CONgresie jakies ustawy, ktora pozwolilaby na zapobiegniecie tego typu naduzyciom.
Ron Paul odpowiada, ze jest to powazny problem i jest on swiadomy tego co sie dzieje. Przytacza wyzej wspomniany cytat Stalina o subiektywnym liczeniu glosow i zwraca uwage na koniecznosc zaangazowania samych lokalnych wyborcow w obserwacje i zabezpieczenie wynikow glosowania. Swiadomosc bycia oszukiwanym i prowadzenie kampanii w takich warunkach jest badzo zniechecajace… ale nalezy za wszelka cene pilnowac aby tym razem znowu nie doszlo do podobnego przekretu.
Byly Gubernator stanu Minnesota, Jessee Ventura, popiera Rona Paula jako jedynego antywojennego kandydata (wywiad)
czesc 1) http://www.youtube.com/watch?v=7DiOmKvGjHo
czesc 2) http://www.youtube.com/watch?v=NLm2rE5mjos
.
Jesse powiedział, że od czasow John F. Kennedy’iego nie bylo prezydenta, który pracowałby na rzecz pokoju i przeciwko niekończącej się polityce wojennej rządzącej elity. Ron Paul jest pierwszym kandydatem po Kennedy’m, sprzeciwiajacym się wieczystemu planowi wojny. Ventura skrytykował korporacyjne media za ich wysilki w przedstawieniu filozofii polityki zagranicznej Paula jako “strasznej” i powiedział, ze dokładnie odwrotnie jest prawda - polityka zagraniczna establishmentu i jego starannie dobranych kandydatów jest przerażająca.
Jesee powiedzial - “Wszystko czego dokonujemy jest wszczynanie wojen - jedna po drugiej - a ja jestem jedną z osób bedacych weteranem, która mówi, przestańcie, dosyć juz tego.” (To prawda. Wszyscy pozostali kandydaci-jastrzebie podrzegacze wojenni nigdy nie sluzyli w armii z wlasnej woli albo unikali poboru podczas wojny wietnamskiej, a teraz nie wahaja sie wysylac cudze dzieci na smierc. Wredne tchorze.)
Ventura mowi, ze jeśli Ameryka chce zmiany kierunku, to jedynym wyborem na prezydenta w 2012 r. jest Ron Paul. “On jest jedynym, który mówi, że powinniśmy porozmawiać przed strzelaniem.”
Jako przyklad, Jesee przytoczyl reakcje Stanów Zjednoczonych na ogłoszenie przez Iran, że może on zablokować Cieśninę Ormuz, jeśli Stany Zjednoczone i Unia Europejska nałoza na ten kraj paralizujace embargo - co w istocie jest aktem wypowiedzenia wojny. USA obiecało odpowiedzieć (militarnie), jeśli Iran zablokuje strategiczne szlaki wodne.
Porównał on ostatnie działania USA do wcześniejszego embarga, nałożonego na Japonie przez Stany Zjednoczone, które w końcu doprowadziło do ataku na Pearl Harbor.
http://rationalrevolution.net/war/fdr_provoked_the_japanese_attack.htm
.
Jesli Ron Paul nie wygra prezydentury w tych wyborach, to Ventura rozwazy swoja kandydature na rok 2016 (jesli dozyjemy do tego czasu). Jest otwarty na propozycje obsady jakiegos stanowiska gdyby Paulowi udalo sie wygrac (wiceprezydent?).
A jednak stalo sie, wraz z zyczeniami noworocznymi Uzurpator zbeszczescil Konstytucje…
W zaciszu hawajskich wysp, Mulat Obama podpisal 31 grudnia 2011 roku zdradziecka ustawe NDAA. Przebil tym samym Busha, ktory podczas swojego urzedowania podpisal i wprowadzil w zycie rownie niekonstytucyjny Patriot Act. Amerykanie stali sie wiec legalnie przedmiotem wlasnosci dyktatora, ktorego funkcje pelni demokratycznie wybrany prezydent USA… Moje “gratulacje” dla owieczek po obu stronach politycznego spektrum. Glosujcie dalej na nastepnego neocona lub obecnego inkubenta, because you like to phuked from both sides. Teraz brakuje tylko oficjalnego powolania oddzialow Gestapo do egzekwowania nowego prawa w “obronie obywateli”... przed samymi soba. Tylko Korea Polnocna moze na tym poziomie dorownac USA. So, now everybody: bend over!
.
Obama’s Signing Statement on NDAA: I have the power to detain Americans… but I won’t
http://www.infowars.com/president-obamas-ndaa-signing-statement-i-have-the-power-to-detain-americans-but-i-wont/print/
.
Happy New Year: Obama Signs NDAA, Indefinite Detention Now Law of the Land
http://www.infowars.com/happy-new-year-obama-signs-ndaa-martial-law-bill/print/
.
Obama Signs Martial Law Bill: NDAA Now Law
http://www.youtube.com/watch?v=KdxXhn3We7U
.
Ron Paul Calls National Defense Authorization Act “Slip Into Tyranny”
http://www.thenewamerican.com/usnews/constitution/10379-ron-paul-calls-national-defense-authorization-act-qslip-into-tyrannyq?tmpl=component&print=1&layout=default&page;=
.
Oppose Government, Lose Citizenship, Go Straight to Gitmo
http://farmwars.info/?p=7681
breaking news… tlumaczenie waznego artykulu
.
Urodzeniowcy pochwalaja decyzje sedziego, ktora moze “obalic” Obame
http://www.infowars.com/birthers-hail-judges-decision-that-could-depose-obama/print/
.
Sroda, 4 stycznia 2012
Orzeczenie sadowe odmawia Obamie proby odwolania skargi, ktora stara się usunac (imie) Prezydenta z karty do głosowania w Georgii.
.
Urodzeniowcy pochwalaja decyzje sędziego w stanie Georgia, ktora moze spowodowac, ze Barack Obama zostanie usuniety ze stanowej prezydenckiej karty do głosowania, jeśli Obama nie udowodni, że spełnia konstytucyjny wymog “naturalnie urodzonego obywatela” aby byc Prezydentem.
.
Gazeta Columbus-Ledger Enquirer donosi, ze “Zastępca Głównego Sędziego Michael Malihi w Stanowym Urzędzie Przesluchan Administracyjnych odmówil Obamie wniosku proszącego o oddalenie skargi, ktora stara się usunac jego nazwisko ze stanowej karty do głosowania w czasie marcowych prawyborow prezydenckich. Decyzja sędziego ustawia teraz scenę dla rozprawy 26 stycznia w Fulton County.”
http://www.ledger-enquirer.com/2012/01/04/1880356/georgia-judge-to-hear-arguments.html
.
Skarga została pierwotnie złożona przez Orly Taitz w imieniu rezydenta stanu Georgia. Taitz, wybitna “urodzeniowka”, która wcześniej reprezentowała dwóch żołnierzy, którzy nie chcieli wyjechać do Afganistanu ze wzgledu na swoje wątpliwości, że Obama jest urodzonym obywatelem USA i dlatego nie kwalifikuje się na wodza, pochwaliła orzeczenie sędziego.
.
Kalifornijska prawniczka napisala na swojej stronie internetowej: “Teraz mogę obalic Obame i wszystkich innych zaangazowanych, bez żadnych przeszkód”.
.
Taitz wraz z kilkoma innymi mieszkańcami Georgii będą teraz mogli zaprezentować swoje dowody w sądzie, że Obama nie urodził się w Stanach Zjednoczonych - chyba, że orzeczenie zostanie zmienione na skutek odwołania przed 26 stycznia.
.
Sprawa sadowa „Farrar przeciwko Obama” byla również wniesiona przez J. Mark’a Hatfielda, stanowego republikańskiego przedstawiciela, któremu w zeszłym roku nie udało się przeforsować ustawy, która wymagałaby od kandydatów na prezydenta przedstawienia dowodu kwalifikacji.
http://citizenwells.wordpress.com/tag/david-farrar-et-al-vs-barack-obama
.
W odpowiedzi na próbę prezydenta Obamy o oddalenie sprawy, orzeczenie oglosilo, ze “Kodeks Wyborczy Georgii (“Kodeks”) ustala, że “kazdy kandydat na urzad federalny i stanowy, który został zatwierdzony przez stanowy komitet wykonawczy partii politycznej lub który wniósł zawiadomienie o kandydaturze, spełnia konstytucyjne i ustawowe kwalifikacje do sprawowania urzedu, do którego dąży”.
.
Pomimo, ze Biały Dom zmuszony zostal w zeszłym roku do wydania rzekomej kopii aktu urodzenia Obamy, kontrowersja nie wymarla jeszcze całkowicie.
.
Swego czasu wiosną 2011 roku, zanim sprawa sie ochlodzila, republikański kandydat na prezydenta Donald Trump wielokrotnie wznosil pytania związane z przeszloscia Obamy, zagrywka, ktora wedlug wybitnego “urodzeniowca” i pisarza Jerome Corsi’ego, była zorganizowanym politycznym przedstawieniem w celu zneutralizowania problemu.
http://www.infowars.com/corsi-trump-conspired-with-obama-to-neutralize-birther-controversy
.
Wydanie bestsellerowej książki Corsi’ego “Where is the birth certificate” (“Gdzie jest akt urodzenia”) zbiegło się z podjęciem przez Biały Dom decyzji o opublikowaniu domniemanego dlugiego formularza aktu urodzenia Obamy. Corsi wskazuje na dowód, że dokument jest sfałszowany, stworzony przy użyciu nowoczesnych technik komputerowych i zawiera wiele niezgodności z prawdziwym aktem urodzenia z 1961 roku, stworzonym przez maszynę do pisania.
http://www.infowars.com/obama-birth-certificate-raises-as-many-questions-as-it-answers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
P.S. Nie wstrzymuje oddechu, ale albo Taitz obudzi sie z odcieta glowa konia w lozku, albo jak zwykle sad apelacyjny zmieni orzeczenie honorujac wniosek Koleszki.
“Dokopac Reps to juz szczyt marzen…..”
Pana Redaktora?...
Redaktor Milewski widać całkowicie już wyjarał resztki szarych komórek. Tak czy inaczej!
Jak zwykle: merytorycznie, inteligentnie i żartobliwie. Zazdroszczę Panu tej swady. Zwłaszcza łatwości w sypaniu takimi perełkami erudycji jak wielemówiące sformułowanie “Tak czy inaczej!” Czemu nie weźmie się Pan za pisanie traktatów o sensie bytu i istocie rzeczy, zamiast marnować wiedzę i talent na moim blogu?